ЧЗД
Ако имате проблеми със свързването на джакузито с приложението, причината може да се крие във вашия Wi-Fi рутер. За да проверите дали това наистина е източникът на проблема, можете да опитате да свържете джакузито си към Wifi гореща точка. Ще Ви е необходим втори мобилен телефон. Моля, следвайте следните стъпки:
Стъпка 1:
Включете Wifi гореща точка на първия си мобилен телефон. Процедурата е малко по-различна за всеки мобилен телефон. Ако не знаете как да направите това, прочетете ръководството на мобилния си телефон.
Стъпка 2:
Свържете втория мобилен телефон към Wifi горещата точка на първия мобилен телефон.
Стъпка 3:
След това следвайте инструкциите „Свързване чрез Wifi“, за да свържете двата мобилни телефона през Wifi гореща точка.
Стъпка 4:
Следвайте стъпките по-долу, за да свържете втория мобилен телефон към джакузито.
Ако сте успели да свържете другия мобилен телефон с джакузито, това означава, че рутерът Ви вероятно блокира връзката между джакузито и мобилното приложение. В този случай можете да се свържете с доставчика на интернет услуги, за да провери настройките Ви.
Ако проблемът продължава, моля, свържете се с нас по имейл на servis@intexcorp.cz. Нашият сервизен отдел е на Ваше разположение.